piątek, 12 sierpnia 2011

Wybierz Ulubioną Piosenkę z wymienionych

I napisz tu w komentarzu dlaczego wybrałeś właśnie tę piosenkę : )
Jak na razie w Rankingu wygrywa Maszynka do Świerkania...


Maszynka do Świerkania
  111 (40%)
Krucha Blondynka
  81 (29%)
Pożegnanie małego W
  64 (23%)
Język Węża
  17 (6%)
Catchy Katchy
  32 (11%)
W sam raz
  81 (29%)
Fischukella
  76 (27%)
Kochany,Kochany
  13 (4%)
Makijaż Twarzy
  21 (7%)
Co mi Panie dasz
  61 (22%)
Proszę się nie bać
  28 (10%)
o tych w Krakowie
  44 (15%)
Frozen Margarita
  32 (11%)
Mieszko i Dobrawa
  35 (12%)

Zmień swój głos
Liczba głosów do tej pory: 276
Liczba dni do końca głosowania: 6868


Kasia: Moją ulubioną zawsze będzie Maszynka do Świerkania '' bo ten utwór Czesława - usłyszałam jako pierwszy moje odczucia co do niej były mieszane co było dziwne. Na początku stwierdziłam Boże Co To Jest....A potem ten utwór chodził za mną w myślach ,aż puściłam sobie go jeszcze raz i stwierdziłam - Jezu dlaczego mi się on wcześniej nie podobał : D Ta piosenka sprawiła ,że chciałam poznać więcej twórczości Czesława Mozila i o nim samym dowiedzieć się więcej.

A teraz wy jak to było z wami ;D ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz