niedziela, 29 maja 2011

29 Maj szum w okół Pani Małgosi

X-Factor: Małgorzata Stankiewicz odpadła w półfinale!
Małgorzata Stankiewicz

Za nami półfinał "X-Factor". Cała czwórka półfinalistów zaśpiewała po dwie piosenki. Ada Szulc urzekła swoją lekkością w hitach "Ironic" i "Sound of Silence", Małgorzata Stankiewiczzaprezentowała się z dwóch stron - opływowym "Moon River" i z pazurem "Co mi Panie dasz?",Michał Szpak legendarnymi przebojami "Californiacation" i "Wspomnienie" jak zawsze wzbudził szał wśród publiczności, a Gienek Loska w typowy dla siebie sposób zaprezentował "Hello" i "Wymyśliłem Ciebie" znów podbijając serca widzów.
Telewidzowie zdecydowali, że do finału awansują: Ada Szulc i Gienek Loska. Jury i publiczność nie kryła zaskoczenia wynikami. W dogrywce o występ w finale zmierzyli się: Michał Szpak z Małgorzatą Stankiewicz. Jury bez ogródek i zastanowień zdecydowało, że to Szpak dopełni listę finałowej trójki. Tym samym z programem i szansą na kontrakt płytowy pożegnała sięMałgorzata Stankiewicz.
Zgadzacie się z tą decyzją? Zagłosujcie w naszej sondzie.
INNE CIEKAWE linki:
http://www.plejada.pl/3,48600,news,1,1,malgorzata-szczepanska-stankiewicz-odpadla-z-x-factor,artykul.html
Kolejny :
http://www.papilot.pl/showbiznes/12804/X-FACTOR-Czy-to-uczciwe-ze-przeszla-pani-Malgosia-a-odpadl-William-Malcolm.html
Ja już sobie wyobrażam co będzie działo się jutro ;o  Po dzisiejszym odcinku xf: Wieli Szacun dla Czesława . Na początku gdy usłyszałam : Szpak przechodzi nie dowierzałam ,że Czesław nie będzie za osobą z swoje grupy ale z drugiej strony ja rozumiem jego wybór :) No z całym szacunkiem do Pani Małgosi jakby rywalizowała z Adą to bym była za P.M ale Szpak jest od niej niestety lepszy taka prawda. Jestem dumna z Czesława bo nie wiadomo co by zrobiła Maja......

4 komentarze:

  1. e tam, ja nie rozumiem decyzji Czesława, Maja by zrobiła na złość Kubie i Micha(ł)lina by odpadł. A Ada jest najlepsza z polskiego X-Factora, ale niestety wygra Gienek

    OdpowiedzUsuń
  2. Było jakieś nagranie pokazane w dd tvn bodajże i tam Majka mówiła, że zagłosowałaby na szpaka. Czesław mógłby poprosić, aby najpierw ona zagłosowała (w 1 odcinku zrobiła tak Maja) i nie musiałby dawać kosy w plecy swojemu zawodnikowi. Zwłaszcza że p.M była wczoraj świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.facebook.com/group.php?gid=19069236855#!/group.php?gid=19069236855&v=photos

    OdpowiedzUsuń
  4. moja reakcja była podobna. ale cz. jednak jest gość, że wybrał sprawiedliwie...

    OdpowiedzUsuń