wtorek, 10 maja 2011

W Radiu Zet

http://www.gadulek.pl/plotki-z-kraju/kazdy-wie-ze-ja-mam-zejebisty-smak-muzyczny-czeslaw-mozil-dla-radia-zet/

Urywek Wywiadu:

Czesiowi się wymsknęło…
Wielu polskim gwiazdom zdarza się powiedzieć o jedno słowo za dużo na fonii, czy wizji. Tym razem trafiło na Czesława Mozila – jurora X Factor i muzyka znanego bardziej jako Czesław Śpiewa. Dzisiaj (9 maja) podczas porannego programu „Dzień Dobry Bardzo” w Radiu ZET słuchacze dowiedzieli się, że ma „zajebisty smak muzyczny”, jest „bardzo fajnym chłopczykiem”, niezależnie, co „mówi  i co pie…” podczas X Factora.
mozil_czesław
Marzena Chełminiak: Ja mam wrażenie, że Czesław robi wszystko, żeby nie być kojarzonym wyłącznie z programem X Factor, tylko chce być kojarzony z muzyką.
Czesław Mozil: Przepraszam. Hello. każdy wie, że ja mam zejebisty smak muzyczny i że ja w X Factorze, obojętnie co ja mówię i co ja pi…lę, to ja naprawdę jestem bardzo fajnym chłopczykiem i mam dobry stan muzyczny. I wczoraj, po prostu, no byłem fair.
Zobaczcie urywek wywiadu i powiedzcie, zgadzacie się z Mozilem?



Ja się z nim zgadzam - powiedział to co czuje i prawdę :))


Cały wywiad:
http://www.radiozet.pl/Media/MultiscreenMedia/ddb/Czeslaw-Mozil-gosciem-DDB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz