poniedziałek, 23 maja 2011

Maja wściekła na Kubę: "MAM OCHOTĘ GO UDUSIĆ!"




Maja Sablewska nie ukrywała swojego rozczarowania wczorajszą decyzją Kuby Wojewódzkiego. Postawiony przed wyborem, kto ma pozostać w programie X Factor: zespółDziewczyny, czy Małgorzata Stankiewicz, wybrał tę drugą, pomimo tego, że chwilę wcześniej określił jej występy "konsekwentnie okropnymi". Menedżerka upust swoim emocjom dała podczas rozmowy z Dzień Dobry TVN:

Straszny żal, bo to jest niesprawiedliwe. Ja nie lubię, jak w grę wchodzą emocje, a później jak te emocje zastępuje po prostu gra – mówi Majka. Jedyne, czego się bałam w tym programie, to to, że to będzie większa walka jurorów niż uczestników, i powoli tak się staje. Ja mam ochotę udusić Kubę, naprawdę, że podjął taką decyzję, bo to była decyzja niesprawiedliwa.

Decyzja Wojewódzkiego wzbudziła emocje również u Was. Pod artykułem relacjonującym wczorajszy odcinek show zamieściliście już ponad 3000 komentarzy. Czy Wy również uważacie, że wyrzucenie Dziewczyn było niesprawiedliwe, a program powinna była opuścić pani Małgorzata?
PUDELEK

A ja się Bardzoooooooo cieszę ,że przeszła Pani Małgosia , nie tylko dlatego ,że  jestem wielką fanką Czesława i kibicuje jego drużynie z całego serca! I wspieram oczywiście smsowo ;D
Ale.....Ej ale teraz jest fatalna sytuacja w x factor nie wiadomo co Zrobi Maja;o Bo to ona teraz decyduje została grupa Cz i K każdy będzie głosował na swojego uczestnika -więc ona będzie mieć decydujący głos ;o Albo odpadnie ktoś od Kuby bo się zemści albo stwierdzi ,że Ada ładnie ubrana a szpak genialny i wtedy ktoś od cz ;( ((  Oj co przyniesie nam nowy odcinek tego się boję......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz