poniedziałek, 23 maja 2011

Komixxy.pl

Inteligentna opinia - Mam pomysł! Wystąpię sobie w programie dla śpiewaków! Następnego dnia już brnął by się zaprezentować Dzień dobry. Witam wszystkich. Witamy. Przedstaw się. Na imię mam Janusz i zaśpiewam znany utwór sprzed wielu lat. Wooow! Brawo! Dobry jest! Jest moc! Nareszcie poznam inteligentną opinię na temat mojego głosu, a nie ciągle to samo "ładnie śpiewasz"... Czesław, co myślisz? No ten, no... No zaśpiewałeś to tak, że ja... no... ale że co to było? No, ja... ... No ja stałem i siedziałem i to było... to było takie jakby takie, że wiesz! ... że lecą dwa samoloty i jeden zrobił takie... takie coś super, no! Niby nic, ale jednak coś! No ale... ...no ale mnie się podobało, no... Te krótkie opinie to jeszcze nic...
Zaraz usłyszę prawdziwą krasomówczą opinię od ekspertów! Już nie mogę się doczekać! Nie ma co czekać! Scena jest twoja!
http://komixxy.pl/792555/Inteligentna-opinia

Czego to nie wymyślą - ja uwielbiam ,,takie'' Czesław opinie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz