niedziela, 12 czerwca 2011

Czesław I Mądry

Poznaliśmy najmądrzejszego polskiego celebrytę.
Kto nim jest? Oczywiście Czesław Mozil, znany również jako Czesław Śpiewa, a od niedawna jako Czesław I Mądry. Bo jest mądry i – rzecz jasna – sam o tym zakomunikował całemu społeczeństwu.
„Ludzie są tacy mądrzy w naszym kraju… Ja jestem mądry, ale nie może być tylu mądrych ludzi jak ja. Czasami się wydaje, że to tylko są tacy mądrzy ludzie jak ja. A to jest niemożliwe” -powiedział w rozmowie z INTERIA.PL
Faktycznie, niemożliwe. Żeby być aż tak mądrym, jak Mozil i na dodatek składać takie nieskładne wypowiedzi.
aka

I znowu czepiają się jako wypowiedzi ,każdy mówi jak mówi i powinien mówić jak chce ....Polska to wolny kraj tak ? Czy nie..? A ja lubię te ,,nieskładne'' wypowiedzi Czesława.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz