wtorek, 14 czerwca 2011

Moja rozmowa z ,,koleżankami''

Moja koleżanka dziś oglądała Party i patrzy a tam Czesław w kreacji jaką miał na topTrendy jej reakacja (ponieważ go nie lubi): Kasia spójrz Czeslaw pewnie chcesz zobaczyć ,zobacz jak debilnie wygląda ! śmiech....
A ja na to : Moim zdaniem wygląda bardzo fajnie,przynajmniej ma pomysł na siebie nie tak ja większość ,,gwiazd''. Jest oryginalny i przyciąga uwagę skoro właśnie o nim czytasz.
inna dziewczyna : i co ci się w nim niby tak podoba ?z miną typu O_o

Ja: Wszystko (a ,że już nie chciałam się rozgadywać to sobie poszłam, mają na myśli wszystko oczywiście mam na myśli : to jak nam pięknie gra i śpiewa ,jego czapeczki ,jego styl ubierania się,uśmiech ,te miny które często robi.to jak szybko mówi i się plącze i ogólnie - No jak można go nie lubić ,nie rozumiem ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz