piątek, 22 kwietnia 2011

21 maja na Lotnisku Muchowiec

Myslovitz, Czesław Śpiewa - Juwenalia Śląskie 2011 


18.00 - występy laureatów przeglądu FAZA 2011
19.00 – koncert - Dash
20.00 - koncert gwiazdy - CZESŁAW ŚPIEWA 
21.30 - koncert gwiazdy 
23.00 - wystąpienia rektorów oraz Prezydenta Miasta Katowice
23.30 - koncert gwiazdy wieczoru – MYSLOVITZ 
02.00 - zakończenie imprezy




Wybieram się na ten koncert i już się nie mogę doczekać odliczam dni do wyjazdu ;D Pomimo ,że mam 2 godziny jazdy do Katowic , to postanowiłam się tam zjawić. 
Pierwszy raz zobaczę Czesława na żywo i mam nadzieje ,że nie ostatni - choć to raczej jest pewne ,że jeszcze nie raz zjawię się na Koncertach Czesława. 
Mam nadzieje ,że nie zapomnę aparatu  ( to potem wstawię zdjęcia z koncertu)- bo takich jak ja chyba jest mało , raz na szczycie jednego z Czerwonych Wierchów w Zakopanym zostawiłam bluzkę ;D

A może załapię się na zdjęcie z Czesławem - albo choć na autograf ;D 

Pozdrawiam wszystkich : Kasia.K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz