sobota, 23 kwietnia 2011

Wypowiedzi Czesława

Jest taka teoria, że nieważne co mówisz, ważne JAK to mówisz. Że to, co dociera do odbiorcy, to głównie twój przekaz niewerbalny, a słowa są gdzieś na drugim planie. Najlepszą ilustracją tej teorii jest wspaniały Czesław Mozil w roli jurora “X Factor”.
Ale. Wypowiedzi Czesława, choć mniej ważne od radosnych emocji, które wysyła w świat, są takimi miniaturowymi dziełami sztuki, skeczami.
Oto pokręcona/nieporadna/urzekająca retoryka Czesława w pełnej krasie (proszę zapiąć pasy i nie regulować odbiorników!):
“Ma się ochotę czasami być pacjentem i… no ale, ale… to też jest tak a propos tego, że tutaj… Paulina… to było tak cudowne, to było tak fantastyczne, ja się jarałem i to było seksowne też, ale to nie było dość dobre.”
“Strasznie mi się podoba to, że zaczynacie od tyłu”.
“Ja się zgodziłem na udział w tym programie, bo ja chcę być na okładce ‘Party’, ale to nie znaczy, że jestem jakiś beznadziejny”.

“Ja byłem w Malborku i jest piękne miasto, i ja wiedziałem, że są świetne piosenkarki w Malborku.”
“Nie flirtuj z nim [z Kubą]! On jest za stary dla ciebie i tak. Ale jak będziesz śpiewać nam jeszcze więcej – to ze mną następny raz.”
“To jest super, przyjeżdżasz z własną piosenką, to jest tak cudowne, fajne, ta piosenka jest… nie taka fajna.”
“Co to w ogóle było, co to za piosenka? Z filmu “Spiderman”? Ten horror taki, kurde. Był taki jeden.”
“Jest piesek, który się patrzy na mnie, i mnie to podnieca.”
“Ja nazwałem swój zespół Czesław Śpiewa i to jest najidiotyczniejsza nazwa kapeli w Polsce, i ja to wiem, ale jest fajnie.”
“To jest jeden z pierwszych walczyków w ‘X-Factorze’ i co wy robicie [do publiczności]? Jak jest bum-cyk-cyk, bum-cyk-cyk, to my jako naród robimy tak [buja się z lewej na prawą]. Jesteśmy tacy prymitywni i tacy prości, i ja to uwielbiam.”
“Kamil, ty wchodzisz i na początku chwiejesz się, i my tutaj stoimy, i ja się patrzę na twoich przyjaciół tutaj na brzuszku, a ty… a ty nie jesteś sam, jak ty śpiewasz to, i to jest kurczę… och.”
,,Ja wieżę w ludzi w krawatach''

A ja już nie mogę się doczekać dzisiejszego x factor! ;D Liczę na grupę Czesława.
Nie wiem jak wy ale ja będę wysyłać smsy ;D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz