niedziela, 24 kwietnia 2011

Czesław Mozil: Ja muszę być sobą

Co o muzyce, miłości i programie "X Factor" powiedział w wywiadzie dla "Twojego Stylu''?


Czesław Mozil: Ja muszę być sobą

Czesław Mozil do czasu, kiedy zasiadł za jurorskim stołem w programie"X Factor" kojarzony był przede wszystkim ze światem niszowej, niezależnej muzyki. I mimo, że przez wielu uznawany jest za najbarwniejszą postać w programie, wciąż jego decyzja by wziąć udział w show wydaje się kontrowersyjna.

Jeśli czuję, że mogę zrobić coś dobrze, wchodzę w to - mówi w wywiadzie dla "Twojego Stylu".

Nie dalej jak wczoraj na imprezie znana piosenkarka zaczęła lamentować: "Bardzo lubię twoją muzykę, ale dlaczego poszedłeś do TAKIEGO programu?". A ja jej na to: "Bo miałem ochotę!" - dodaje z wrodzonym luzem i szczerością.

Przed startem programu Czesław zażartował, że zgodził się na stanowisko jurora, żeby znaleźć żonę. Teraz śmieje się z tego, jak silny odzew miała ta niewinna wypowiedź.

Dementuję, nie szukam żony. Mało tego, nie pozwalam sobie nawet na zakochanie. W tym momencie muzyka jest dla mnie numerem jeden. - mówi.

No właśnie, jak wygląda życie uczuciowe Mozila?

Żaden związek nie trwał dłużej niż rok - zdradza.

Często widzę w myślach taki obrazek. Ogródek, grill, po trawie biegają dzieci moje, mojego kumpla. Tylko, że na tym pięknym obrazku nie ma żon ani matek. Jestem tam samotnym ojcem. I to jest, kurde, przerażające - dodaje.

Całym światem Czesława niewątpliwe jest muzyka, co słychać na każdej jego płycie i widać na każdym koncercie. Co ukształtowało go jako artystę?

Najbardziej wpłynęły na mnie... gry komputerowe. Od szóstego roku życia dużo czasu spędzałem z nintendo. (...) Kompozytorzy piszą do gier specyficzne soundtracki: proste, ale bardzo chwytliwe. Takie pim-pirli-bim. Nudziłem się i miałem te melodyjki w głowie. - opowiada.

Trzeba grać tak mocno, jakby każdy koncert był ostatnim w życiu - to jest motto tego niezwykłego artysty i człowieka.

Cały wywiad znajduje się w najnowszym "Twoim Stylu".

Zobacz też nasz wywiad: "Czesław Mozil: Jestem w tej chwili strasznie szczęśliwym człowiekiem"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz