sobota, 23 kwietnia 2011

Czesław Mozil - Lubię Seks

Czesław Mozil w swoim profilu na Facebooku podzielił się ze swoim fanami uwagami na temat tego, co najbardziej lubi. Na długiej liście był oczywiście seks i...

Czesław Mozil we wtorek skończył 32 lata. Postanowił uszczęśliwić swoich fanów i zamieścił długi wpis na jednym z portali społecznościowych.
- Więc lubię was, jak i siebie. Lubi tych których nie znam i tych którzy są blisko. Lubi tych których znałem wcześniej, jak i tych których poznamjutro. Lubie grać Solo jak i z przyjaciółmi, lubię dawać wywiady, nawet jeżeli one nie są autoryzowane i plotkarze piszą bzdury. Ja sam jestem plotkarzem , więc wszystko się zgadza. Tak, lubię... seks i lubię X Factor, lubię grać a nie srać ale także odwrotnie. To jest przepiękny czas, najbardziej pracowity rok. Lubie jak nie spodziewanie płacze bo ktoś mnie wzrusza i lubię muzykę jak ona jest czysta jak i brudna. Lubie jak ludzie się łączą. Jeżeli ja mogę być kimś który łączy , to wtedy jestem najszczęśliwszym chłopczykiem na świecie. I lubię jak mogę pisać takie bzdurki w moje urodziny. NIE BĘDĘ WAS DZIELIŁ skoro jestem z uśmiechem pełnym tylko i wyłącznie przez was ! Pozdrawiam z Kijowa, Czesław - ( 32 ) - napisał na Facebooku Mozil.



Juror X-Factor na pewno uszczęśliwił tym wpisem swoje fanki. Można mu go wybaczyć, w końcu ma urodziny...

(Fakt/PSz)

http://nocoty.pl/title,Czeslaw-Mozil-Lubie-seks,wid,13315149,wiadomosc.html?ticaid=6c2e4#czytajdalej

Widziałam ten wpis w dniu jego urodzin ;D I mi się bardzo spodobał. Też lubię Czesława jak wszyscy jego fani, tu powiedział nam co czuje i to jest piękne .....to ,że przy okazji o czymś innym wspomniał taki jak seks co z tego ( tu zaskoczenie nie jest jedyną osobą która to lubi i o każdym będziemy pisać jak powie ,że lubi seks?) ? To jego prywatna sprawa co lubi a co nie - nie musimy robić od razu z tego takiej wielkiej afery. Ja podziwiam Czesława za szczerość i za to ,że nie boi się mówić o niczym , po prostu mówi co chce powiedzieć :)
I ucieszył mnie fakt ,że nie dzieli swoich fanów na starych i nowych tych od x factor , bo ja sama jestem nową fanką a tak samo mocno kocham jego twórczość i lubię jego jako człowieka. Więc co za różnica czy usłyszałabym o nim wcześniej czy później? Jedynie taka ,że wtedy mogłabym już wcześniej cieszyć się jego muzyką i chodzić na koncerty ,które były blisko mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz